4. Online zetten van je evenement#

Het online zetten van je evenement kan door het volgende stappenplan te volgen:

../_images/hoofdmenu.png
  1. Je navigeert in het hoofdmenu naar het kopje evenementen.

../_images/aanmaken.png
  1. Je klikt onderaan de pagina op nieuw event aanmaken.

../_images/infopubliceren.png ../_images/nainvullen.png
  1. Je vult alle gevraagde informatie in. Daarbij is het goed om te onthouden dat een evenement niet in het verleden kan liggen. Ook is het belangrijk om te checken of registratie mogelijk is. Let op: sla eerst deze informatie op voordat je verdergaat naar het invullen van de e-mail informatie. Na het opslaan van deze gegevens moet je je evenement opnieuw openen om de uitgaande e-mails te kunnen bewerken.

../_images/beheren.png
  1. Je klikt op de knop e-mails en vult de algemene onderdelen van de e-mails in. Let op: de onderwerpvelden bij de e-mails zijn verplichte velden en moeten dus ingevuld worden.

../_images/publicerenevent.png
  1. Ga terug naar het hoofdmenu. Klik hier het vinkje aan naast publiceren. Je evenement staat nu online.

Let op: de gebruikers ontvangen een bevestigingsmail van hun inschrijving. Met deze bevestigingsmail krijgen de deelnemers ook meteen een afmeldlink aangeleverd waarbij ze zich kunnen afmelden in het geval van verkeerde aanmelding.